Top posts
-
5 پیروزی سریع برای کل سازمان CRM
اگر شما پروژه جدید CRM را در سازمان خود هدایت می کنید، مهم این است که به یاد داشته باشید که جزیره ای نیستید. همکاران شما مقدار مناسب اطلاعات را ارائه می دهند، احتمالا علاقه مند خواهند بود زیرا هر کس چیزی از آن کسب می کند. در حقیقت، "فروش" پروژه در داخل...
-
5 best crm for small business
Let's check our list. The 5 Best Customer Relationship Management (CRM) for your business: Number 1: #HubSpot CRM Get HubSpot's free CRM: http://bit.ly/HubSpot_CRM Number 2: #OnePage CRM START FREE TRIAL: http://bit.ly/OnePage_CRM Number 3: #Pipedrive...
-
عناصر بازاریابی داخلی
کلیه اقدامات بازاریابی انجام پذیرفته در هر سازمانی به منظور جذب، حفظ و ارتقای وفاداری مشتریان در سازمان ها صورت می گیرد. در کنار این امر، مدیریت منابع انسانی درصدد دستیابی به تعهد مشتریان داخلی، رضایت شغلی و جلب اعتماد نسبت به مدیران است که این امر با...
-
فرایند بازاریابی در نرم افزار CRM
در گذشته نرم افزار CRM تنها برای ثبت اطلاعات مشتریان و به عنوان یک نرم افزار عملیاتی در واحد فروش استفاده می گردید. اما با اهمیت یافتن بحث همکاری بین تیم های بازاریابی و فروش و افزوده شدن امکانات اتوماسیون بازاریابی به آن، کاربردهای این نرم افزار بسیار...
-
هدف از CRM چیست؟
ایده اصلی CRM کمک به بنگاهها برای استفاده از تکنولوژی و منابع انسانی در به دست آوردن دیدی بهتر نسبت به رفتارهای تجاری و ارزشی است که هر مشتری برای سازمان ایجاد می کند. در صورتی که یک سیستم CRM بتواند مطابق با ایده بالا عمل کند، سازمان قادر خواهد بود:...
-
اهمیت بازاریابی داخلی چیست؟
ضرورت توجه به مشتریان داخلی در ادبیات مدیریت به طور وسیعی موردبحث قرارگرفته است. نپو (1991) ضمن تأکید بر اهمیت مبادلات داخلی اظهار داشته است: «بی توجهی به تأمین کنندگان و مشتریان داخلی، رضایت مشتریان خارجی را به مخاطره می اندازد». درواقع ارتباط بین تأمین...
-
خدمات مشتری خوب ضامن موفقیت طولانی مدت
حفظ مشتری یکی از مهم ترین ابزارهای بازاریابی در کسب و کار آنلاین می باشد، زیرا تنها چند کلیک از دنیای رقابت فاصله دارید. چرخه عمر مشتری در اینترنت سریعتر از فروش سنتی می باشد که برای صاحبان فروشگاه بسیار خسته کننده است. با مدیریت ارتباط مشتری ( CRM )...
-
انتخاب یک نرم افزار مدیریت با ارتباط با مشتری
نرم افزار مدیریت با ارتباط با مشتری یکی از ارزشمندترین سیستم هایی می باشد که هر کسب و کار کوچکی می تواند از آن استفاده کند. مطالعات نشان می دهد کسب و کارهای که از نرم افزار مدیریت با ارتباط با مشتری استفاده می کنند می توانند فروش خود را تا 35 درصد افزایش...